Een aanhanger huren voor je verhuizing

Het organiseren van een verhuizing is vaak een hele onderneming. Je moet je spullen inpakken, een aanhanger huren, abonnementen overzetten, en meer. Of je nu voor het eerst gaat samenwonen, of vanuit een groot huis waar je jarenlang hebt gewoond vertrekt naar een kleinere woning, er komt hoe dan ook altijd een hoop bij kijken. Het is dan ook fijn als je dit van tevoren zo goed mogelijk kunt regelen zodat alles op de dag van verhuizing soepel verloopt en je zo snel mogelijk kunt genieten van je nieuwe woning. Maar waar moet je eigenlijk allemaal aan denken bij een verhuizing? En welke hulpmiddelen zijn er om ervoor te zorgen dat je niet tegen verrassingen aanloopt? In deze blog leggen we je uit welke mogelijkheden er allemaal zijn voor het vervoeren van de spullen en waar je aan moet denken zodat jij zo snel mogelijk kunt intrekken in je nieuwe woning.

Een aanhanger huren of een bestelbus regelen

Er bestaan verschillende mogelijkheden voor het vervoeren van spullen en meubels. Wanneer je niet veel hebt om te vervoeren of ervoor hebt gekozen om je nieuwe meubels te laten leveren op het nieuwe adres kan een ruime auto al voldoende zijn voor het vervoeren van je persoonlijke spullen. Dit kan schelen in kosten en tijd besparen. Toch komt het weinig voor dat je aan alleen een auto voldoende hebt tijdens een verhuizing. Gelukkig bestaan er dan meerdere opties. Je kunt ervoor kiezen om een bestelbus te huren. Dit is meestal mogelijk bij een autogarage of een speciaal bedrijf dat bestelbussen verhuurd. Een nadeel hiervan kan zijn dat het relatief duur is of dat er bepaalde voorwaarden worden gesteld. Een andere optie is het huren van een aanhanger. Er zijn diverse verhuurbedrijven die verschillende soorten aanhangers verhuren. Vaak is dit een goedkopere optie dan het huren van een bestelbus.

Lees tip:  Huurauto's voor elke smaak en elk budget: Tips voor het huren van een auto in Zwolle

De voordelen van een aanhanger

Een van de voordelen van een aanhanger is het gemak waarmee deze kan worden ingeladen. Doordat de aanhanger vaak open is en met een doek of zeil wordt afgedekt is het eenvoudig om deze in en uit te laden met spullen en meubels. In sommige gevallen is de aanhanger van tevoren al dicht of afgedekt. Ook dan kunnen de spullen relatief eenvoudig vanuit de achterzijde worden in- en uitgeladen. Een aanhanger huren is zeer eenvoudig en kan vaak snel geregeld worden. Hierdoor ben je niet onnodig veel tijd kwijt aan het regelen van vervoersmiddelen tijdens je verhuizing en heb je meer tijd over voor het inpakken van je spullen.

Verhuizen zonder zorgen

Naast het huren van een aanhanger kun je ook gebruik maken van andere hulpmiddelen om jouw verhuizing soepel te laten verlopen. Je kunt hierbij denken aan goede stevige verhuisdozen of plastic bakken met een deksel. Deze kunnen makkelijk gestapeld worden en zorgen ervoor dat jouw kostbare spullen intact blijven. Het is dan ook zeker een goed idee om te zorgen dat je genoeg dozen beschikbaar hebt voordat je begint met inpakken. Hiermee voorkom je onnodige irritaties door losse spullen met lastige hoeken en uitsteeksels die niet eenvoudig kunnen worden vervoerd.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings